BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

9 d’abr. 2014

8è concurs de Relats Curts online de TMB 2014

El meu relat participa al 8è concurs de Relats Curts online de TMB 2014


Fes que aquest relat sigui The Reader, 

clicant al m'agrada !!! 

 
“Records que arriben i se’n van… ”. Pots veure’l i compartir-lo clicant a la imatge...


http://relatscurts.tmb.cat/ca/s/1021/?utm_source=BdD&utm_medium=Email&utm_content=RELATSCURTS_Link&utm_campaign=Email_RelatsCurts_RelatOK







 

La teva veu també compta! Vota el relat que t’agradi més i comparteix-lo perquè guanyi el premi “The Reader”.

8 comentaris:

  1. L'he llegit, m'ha agradat i he clicat m'agrada, espero que tinguis sort...
    Bona tarda, Joan.

    ResponElimina
  2. Jo sempre em resistisc a pensar que una vida amb una dona ha estat o ha esdevingut truncada, però hi ha moments en què sí és cert, ja no es pot salvar i potser l'home haja trobat una amiga amb la qui fruir el que li queda, ara, jo sempre busque no trencar amb la parella primera, la prioritat té cert valor.
    Tot i que de vegades cal tenir el dret a la fugida.

    Vicent

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Vicent per la teva lectura i la teva aportació sempre enriquidora i interessant ! ;-)

      Elimina

MOLTES GRÀCIES.

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....