BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

21 de des. 2013

Vinc del Món dels Infants I



I.lustració cedida per : Jaume Bosch


I

Tot sovint m’enfilo als arbres
i, saltant per les capçades,
em deixo dur per les brises
viatjant pels munts i les valls.

I , tot baixant les parpelles,
dibuixo el món dels meus somnis
on les flors són llepolies
i es fan petons de colors.

I quan el vent em fa empentes
em giro i , alçant els braços,
contracorrent corro i crido :
-          M’agrada la llibertat !


II

Tot sovint em pujo als núvols
i , saltant de l’un a l’altre,
espero que surti la lluna
perquè em parli dels estels.

I quan la son ja m’abraça ,
sota els llençols m’arrauleixo,
servant els petons de la mare
que em mediquen de les pors.

I m’endinso al món dels somnis
on volo, com les gavines,
i allà visc mil aventures
viatjant per tot l’infinit.


ps.- poema dedicat a tots els infants, de cos i/o esperit,
 i especialment a les meves nebodetes: Mireia i Mariona.

2013 @joan abellaneda 



 

18 comentaris:

  1. Ese poema creado con tanto amor a los niños no deja de ser un sueño para cualquier persona, ya que no hay que dejar de volar y soñar para no dejarnos atrapar en las penas cotidianas que siempre nos acompañan.
    QUE TENGAS UNAS FELICES FIESTAS CON LOS TUYOS CON MUCHO AMOR!

    ResponElimina
    Respostes
    1. MUCHAS GRACIAS MARI, igualmente pasa una feliz navidad y una feliz entrada de año
      un abrazo !
      joan

      Elimina
  2. Oh, un poema amb cor d'infant, m'agrada molt el món de fantasies dels nens i crec que aquest poema el reflecteix molt bé. Les teves nebodetes estaran contentes! Petons de colors :))

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies sílvia, rep també els meus millors desitjos per aquest Nadal i aquest nou any que començarà aviat i que ben segur serà molt millor que el que ara deixem

      una abraçadeta ! i gràcies pels petons de colors ! ;-)

      Elimina
  3. Un poema preciós Joan, i com que me'n considero infant d'esperit, me'l faig una mica meu...
    Segur que serà un bon regal de Nadal per les teves nebodetes!
    Petonets Nadalencs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies m roser, un petonet tendret i nadalenc per tu !!
      ;-)

      Elimina
  4. Un poema alegre i tendre... M'agrada molt, Joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies carme ! petonets i bon nadal !!! ;-)

      Elimina
  5. Cap altra medecina que els petons. Tendra i necessària.

    Bon Nadal, xato.

    ResponElimina
  6. gràcies montse, per tot. Bon nadal i bona entrada d'any amb els teus ben a prop !! ;-)

    ResponElimina
  7. Ens allunyem per horitzons foscos amb la carícia de la mare que ens guareix de les pors, però amb la llibertat que ens fa ser dignes joves o ancians, però dignes.

    Molt bo i molt tendra la teua intenció cap a les teues nebodes, una abraçada a tots tres des de València i un Bon Nadal i Feliç Any 2014 per a tots tres i tota la teua família i tu.

    Vicent

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies Vicent, igualment ! abraçades ! joan

      Elimina
  8. Un poema molt tendra i simpàtic, somnis d'infants.

    Bones festes, Joan i salut!!
    Aferradetes farcides de somnis :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies sa lluna, igualment ! petonets. ;-)

      Elimina
  9. Felices Fiestas!! Y un prospera año para ti y los tuyos!!
    Abrazos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. igualmente Betty, feliz navidad !!! y hasta pronto
      joan ;-)

      Elimina
  10. Bon poema per no oblidar mai l'infant que tots hauríem de conservar en algun raconet del cor...
    Molt bones festes, Joan, i una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies montse i gualment, bon nadal !! records ! ;-)

      Elimina

MOLTES GRÀCIES.

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....