BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

20 de set. 2012

TARDORAL POÈTICA A CORRÓ D'AMUNT... intentarem SOMIAR ( DIJOUS )







DEMÀ , DIVENDRES 21 DE SETEMBRE A LES 9h DEL VESPRE DURANT EL RECITAL DE POESIA A CAN CABEÇA NOU, AL BELL MIG DE LA NATURA, INTENTAREM SOMIAR AMB ULLS OBERT...


I ET SOMIAVA, CADA NIT ET SOMIAVA

Em quedava l’enyor enganxat als llavis
a cada comiat del teu dolç esguard,
arrossegava la teva absència amb peus engrillonats
i m’abraçava per fer balança amb la freda tristor.

És per això que d’amagat m’enduia la teva llum
perquè fes de Sol a l’horitzó dels meus pensaments
i esquincés la negror a cada albada.
I és per això que d’amagat m’enduia el teu somrís
per no oblidar-me dels colors.

I et somiava, cada nit et somiava,
i em veia en un bell somni, arraulit plàcidament,
abraçat a tu, somiant-te.
I et somiava cada nit,
somiava que els somnis despertaven
quan eren desitjos tan purs
que no creien en sortilegis.

I en el núvol del desvetllament
inspirava la teva olor abans que marxessis de nou,
per sentir-me ple de tu.
I m’adonava que la vida, al teu costat,
podia ser meravellosa.

És per això que vaig penjar els hàbits de poeta,
vaig obrir les finestres
i em vaig llençar a la vida, sense pors,
sabent que les meves ales, revestides de versos per tu ,
em farien volar. 


2 comentaris:

  1. N´estic segura que hi haurà somnis demà nit, somnis fets realitat.

    Vola ben amunt, poeta!

    Una aferrada.

    ResponElimina
  2. Això de somniar despert és fer trampa, et pots fer els somnis a la mida del teu gust,he,he...
    Petons.

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES.

Arxiu del blog

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....