BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

27 d’oct. 2011

MÚSICA DE VERDI ( Recomana Toni )

Un bon amic m'ha recomanat aquest enllaç a la música de Verdi, venint d'una persona culta com ell no puc més que compartir-lo amb tots vosaltres.


" Dos acotaciones:    

                              1) Es el coro del Metropolitan House de New York
                              2) Fijate desde que posición cantan algunos integrantes, extraordinario!


Comentario de una corista de ópera española:  


En la escena, tal vez más bella de la ópera, los hebreos esclavizados están de rodillas a orillas del Eufrates, en Babilonia, como dice el salmo; su oración fervorosa, su anhelo de libertad, la añoranza de la patria lejana se condensan en la inolvidable escena coral de «Va pensiero sull'ali dórate». DE VERDI "




2 comentaris:

  1. Els jueus, el poble elegit.
    M'ha recordat, i res no és de bades, que he de posar no de Verdi, sinó de Vivaldi "Les quatre estacions".

    Ara vaig al "tocata", que encara tinc discos de vinil.

    ResponElimina
  2. Les meves ales no són daurades, però la papallona blava no podia mancar en aquest post. Fa anys que Verdi m’acompanya en els meus esvoletecs. Molt bon escull, i gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres.

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES.

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....