BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

29 de des. 2012

Tan sols SeXe




I em tempto de nou, idealitzant-te
en cos i ànima.
És tot tan perfecte com irreal
i jo, que ho sé, segueixo l’engany.
És tan gran el desig !
Dona perfecta de mirada amorosa,
de llavis molsuts, sabor a mel,
de cos diví, olor de rosa…
Els meus dits llisquen per darrere
de les teves caderes
mentre inspiro el teu sexe.
I no puc ja obrir els ulls,
és tan gran el desig
que tot esdevé irrefrenable !
La meva propia mà em dóna plaer
i jo no li puc impedir…
I tu, miratge meu de dona perfecta,
tornes a esvair-te quan obro els ulls
i em veig de genolls, davant l’espill,
amb les mans plenes de luxúria.
Ha estat fruit de l’ instint,
tan sols plAeR , sense amor, pUr SeXe…
És per això que els meus llavis
dibuixen aquest somriure…


2 comentaris:

  1. ÒH+...a!! WOW!

    Que el 2013 ens faci savis, i forts.

    ResponElimina
  2. Ei company... has tornat amb força!!!

    m´encanta aquest poema...les mans plenes de lúxuria.... Guau!

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES.

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....