BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

18 d’abr. 2012

ULLS ENAMORATS



I

Em somio dins els teus ulls enamorats,
acotxat en el blau intens de la teva mirada
sobre el somriure còmplice dels teus llavis,
descarnats ja pels meus somnis malaltissos,
on et posseeixo, impetuós, en cos i ànima.

Entre les teves mans, despullat, em somio;
immòbil jo, mentre em ressegueixes per darrere
deixant-me  l’alè del teu sexe calent,
dibuixant-me gargots a l’esquena amb els teus pits.

A la teva boca, xop de llengües àvides, em somio;
lliscant jo, mentre m’engoleixes sense pietat
i donant-me entrada , per no esquerdar les carns vives, 
                                                 obres portes i junts omplim el buit.


II

Em somio dins els teus ulls enamorats;
immòbil tu, sobre els llençols, entregada.
Els teus cabells rebels dibuixats al coixí ,
el teu sexe desfent tanques, cridant el meu
que et senyala, tot un , mentre la cera es desfà.

Als teus mots, sortint dels llavis, em somio;
endolcit amb els teus nèctars,
sabent-te tan feliç com jo et sento
quan el dolor i el plaer, clavant-se les ungles, esclaten.

Descarregant en tu el meu desig , em somio;
escrivint sobre el teu ventre, ja sense alè,
paraules d’amor amb tintes verges
mentre els calfreds fan pinya al Castell de l’Orgasme.


III

Així em somio; et somio…
 Fins que un dia, en el món real,
despertem junts amb els ulls enamorats.



2 comentaris:

  1. Muy bonito poema, despertarse juntos con los ojos enamorados, una frase que tiene que ser vivida.
    Un abrazo

    ResponElimina
  2. De ben segur que despertaràs junt a la teua estimada i veuràs els seus ulls enamorats i ella els teus. M'ha agradat sobretot el símil de l'escriptura, i és que fer l'amor és una miqueta escriure en la nostra estimada.

    Vicent

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES.

Arxiu del blog

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....