BLOG DE POESIA I RELATS CURTS
- un espai de temps de joandemataro-


( MATARÓ) joan abellaneda i fernández © 2016

26 d’abr. 2012

Per l'almívar dels teus llavis




Amb el tou dels dits,
lliscaria per l’almívar dels teus llavis,
gaudint-los lentament,
retenint el meu desig enamorat.

Si em regalessis un tastet alegre i tendre
de la dolça mirada que en tu germina,
m’hi llençaria a la vida amb esperança.

Si m’arribessin les espurnes de la teva joia
dansaria al teu costat com un dimoni
deixant-me esquitxar pel foc de l’amor.

Si em donessis l’oportunitat
per tu seria…

Salt d’aigua fresca de riu,
a tocar de la pell.
Volcà poderós que crema
camí del teu sexe.
Lluna confident
a les fosques nits.
Oasi del desert,
llum d’esperança
Jardí fecund
on fer créixer el fruit.

Si em donessis l’oportunitat,
per tu seria.


1 comentari:

  1. Per tu seria...
    L'amor dóna, fa la sensació d'ésser, d'estar en l'absolut, d'arribar a l'inarribable, d'Ésser.
    I és en el moment de la culminació que ho som.

    Vicent

    ResponElimina

MOLTES GRÀCIES.

Arxiu del blog

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

SALUTACIÓ

Les aferradetes de " Sa lluna"

COM ESTÀ EL MÓN ARA...

WHAT'S THE WEATHER LIKE ?

QUI HI HA ARA MATEIX...

lomqe

lomqe
així no es fan les coses senyor Wertgonya !!

plantilla



....